تعداد بازدید: 2411

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 شهريور 1384-0:0

"نياز" "رعيت"!

ولي رعيت-نماينده قائم شهر - گفت:مجمع نمايندگان استان مازندران با اكثريت آرا، نياز- مدير كل اطلاعات اين استان- را به عنوان استاندار جديد به وزير كشور و معاون پارلماني رييس جمهور معرفي كرده‌اند.


رعيت با اشاره به اين‌كه در جلسه‌ي مجمع عمومي نمايندگان استان متبوعش از ميان 10 نفر كساني كه شايسته‌ي احراز پست استانداري مازندران بودند با اكثريت آرا، "نياز" را انتخاب كرده‌اند، علت اين انتخاب را بومي و سرشناس بودن وي و هم‌چنين آشنايي و آگاهي‌اش به امكانات، منابع، قابليت‌ها، ظرفيت‌ها و كمبودهاي استان مازندران عنوان كرد.

به گفته‌ي وي "نياز" طي نامه‌اي به پورمحمدي و سيداحمد موسوي از سوي يوسفيان دبير مجمع نمايندگان استان مازندران معرفي شده وزير كشور نيز قول مساعد داده كه به نظر اكثريت نمايندگان استان مازندران توجه كند.

رعيت از توافق نظر ائمه‌ي جمعه و نماينده‌ي ولي فقيه استان مازندران بر نظر نمايندگان اين استان خبر داد و افزود: در جلسه‌ي اخير مجلس خبرگان نيز آنان طي نامه‌اي به رييس جمهور نظر خود را اعلام كردند.

اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اين‌كه به علت بازنشستگي استاندار فعلي، اقدام به انتخاب عاجل استاندار جديد در مجمع نمايندگان استان مازندران كرده‌اند، ادامه داد: در خصوص ديگر مديران مياني هنوز از ناحيه‌ي وزراي مربوطه از نمايندگان نظرخواهي نشده است و نمايندگان منتظر اعلام نظر آنان هستند كه آيا قائل به تغيير مديران مياني در دستگاه‌هاي اجرايي نيز هستند يا نه.

وي با تاكيد بر اين‌كه موافق با خانه‌تكاني در سطوح مديريت نيست، گفت: مديران اجرايي و خدماتي، قاعدتا" بايد اهل عمل و اجراييات باشند و نبايد به دليل تغيير رويكردهاي سياسي، تغيير يابند. بلكه بايد بر اساس قابليت‌ها، شايستگي‌ها و توان مندي‌ها باشد.

رعيت با پرهيز از اين‌كه تيشه به ريشه‌ي تجربه، قابليت و شايستگي افراد نبايد زده شود، خاطرنشان كرد: در انتصاب مديران مياني بايد آگاه بود كه اين مديران فقط براي چهار سال انتخاب نمي‌شوند و بهترين گزينه‌ها مديراني هستند كه به نظام و موفقيت آن احساس تعلق دارند و نه رييس جمهورهاي مختلف كه تغيير مي‌كنند.(isna)



    ©2013 APG.ir